Zwroty i reklamacje

Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

Nie ma konieczności podawania przyczyny zwrotu.

Forma odstąpienia: Prosimy o powiadomienie Nas droga mailową o chęci lub o zwrociezamówienia na e-mail: kontakt@joovi.pl

w innym przypadku, czas zwrotu środków może się znacznie wydłużyć!

Informacje niezbędne do obsługi zwrotu, które muszą być podane w wiadomości:

Przejdź do „Regulamin sklepu” następnie „załącznik nr 1 formularz odstąpienia od zawartej Umowy” (na samym dole)

Pobierz go wypełnij i wyślij na w/w e-mail.

Po otrzymaniu wiadomości od klienta pokierujemy Cię gdzie musisz nadać przesyłkę, aby cały proces przebiegł pomyślnie.

W późniejszym etapie niezbędny będzie numer nadawczy etykiety kurierskiej, dzięki której przyspieszymy proces obsługi zwrotu.

Zwrot kosztów: Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu wszystkich kosztów związanych z zakupem (w tym kosztów dostawy) w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  • Forma zwrotu: Zwrot płatności jest dokonywany poprzez przelew bankowy.

Przesłanie towaru:

  • Konsument powinien odesłać towar w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  • Koszty związane z odesłaniem towaru ponosi konsument, chyba że sprzedawca zgodził się je pokryć.
  • Produkt/y muszą być kompletne wraz ze wszystkimi akcesoriami dołączonymi do zamówienia lub zestawu, nie mogą być uszkodzone i/lub niekompletne.

Składając reklamacje podaj informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju uszkodzenia i/lub wady produktu. Opisz uszkodzenie i/lub przyczynę przez, którą dalsze korzystanie z produktu jest uniemożliwione.

Do reklamacji możesz dołączyć zdjęcia.

Następnie wyślij opis wraz z danymi kontaktowymi składającego reklamacje oraz żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności z umową lub innego roszczenia na e-mail: kontakt@joovi.pl

W razie potrzeby pozyskania dodatkowych informacji, możemy zwrócić się do składającego reklamacje, aby uzyskać więcej informacji.

Kiedy otrzymasz odpowiedź na reklamację?

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji, nie później niż w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu